fatálban tojás, paradicsom, káposzta, uborka, kukorica és hús

Ha jó hangulatra és egészséges testre vágysz, akkor érdemes megfontolni az asztrológusok javaslatait!

Fotó: Anh Nguyen / Unsplash

Mutasd a csillagjegyed és megmondjuk, mit ehetsz és mit nem!

Mit ehet a kos és mit nem ehet az oroszlán? Csillagjegyeink nagyban meghatározzák azt is, hogy milyen az ízlésünk és a szervezetünknek mi esik jól.



Az asztrológusok egyöntetűen úgy gondolják, étkezésünket nagyon is befolyásolja csillagjegyünk. Ha bizonytalan vagy, hogy mit szabad enned és mit nem, akkor most segítünk neked.

Kos

egy t\u00e1l spen\u00f3t sal\u00e1ta

Figyelj a zöldségekre!

Fotó: Leigh Skomal / Unsplash


A kosoknak ajánlott ételek közé tartozik a saláta, dió, burgonya, spenót, hagyma, uborka, lencse, alma, retek, lime, bab és káposzta.

Mindemellett az agyműködés serkentése miatt elengedhetetlen a halak és mandula fogyasztása.

Mi ezt a receptet ajánljuk!

Bika

egy t\u00e1l s\u00fct\u0151t\u00f6k level

Itt a sütőtök szezon! 

Fotó: Cala / Unsplash


Fogyassz sok céklát, karfiolt, hagymát, uborkát, mángoldot és a sütőtököt. Mindemellett testednek szüksége tápanyagokra is, így egyél gyakran, de kis mennyiségben májat, marhahúst, bárányt, tojássárgáját, borsót, aszalt szilvát és mandulát. A cukrozott ételeket inkább kerüld.

A vacsorát próbáld korán elfogyasztani és utána sétálj is egy kicsit.

Ikrek

egy ker\u00e1mia t\u00e1lban szilv\u00e1k

Jöhetnek az idénygyümölcsök!

Fotó: Maria Siriano / Unsplash


A spenót, paradicsom, narancs, zöldbab, zeller, sárgabarack, szilva, sárgarépa, karfiol, kókusz, marhahús, tojás, hagyma és búza elengedhetetlen számodra.

Cigaretta és alkohol kizárva!

Rák

fekete t\u00e1ny\u00e9rban lazac, z\u00f6lds\u00e9gekkel

Mindenek előtt a halétrend javasolt!

Fotó: Vadim Markin / Unsplash


Rákoknak elsősorban a halétrend ajánlott. Ezenfelül fogyassz magas víztartalmú gyümölcsöket és zöldségeket. Egyél rendszeresen káposztát, karalábét, salátát és gombát is. Igyál sok vizet, és még egy kis édeset is elmajszolhatsz lefekvés előtt.

A süteményeket viszont inkább hagyd ki!

Ezt a receptet próbáltad már?

Oroszlán

egy k\u00e9z alm\u00e1t tart fel

Fogyassz magnézium-foszfátot tartalmazó ételeket!

Fotó: Priscilla Du Preez / Unsplash


Ezek a neked való ételek a testi egészséged megőrzéséhez: spárga, füge, citrom, őszibarack, napraforgómag és alma.

A méz és a hús szintén elengedhetetlen számodra.

Ezt az almás receptet ajánljuk neked!

Szűz

feh\u00e9r t\u00e1ny\u00e9rban fekete olajbogy\u00f3k

Szükséged van a kálium-szulfátokra!

Fotó: Simone Impei / Unsplash


Érdemes citromot, mandulát, cikóriát, sajtot, fekete olajbogyót, zabot, marhahúst és bárányt fogyasztanod. Mindig használj növényi olajokat a salátákhoz és a főzéshez.

A rendszeres rizs- és zöldségfogyasztás szintén előnyös lehet a számodra.

Ezt ki kell próbálnod: citrompuding!

Mérleg

feh\u00e9r h\u00e1tt\u00e9r el\u0151tt sp\u00e1rg\u00e1k

Kevesebb hús, több zöldség!

Fotó: Alisa Golovinska / Unsplash


Spárga, mandula, barna rizs, borsó, zabpehely, cékla, mazsola, búza, alma, eper, spenót és kukorica - ezeket mind fogyaszthatod nagy mennyiségben, viszont felejtsd el a cukrot és a keményítőt.

Húst inkább csak heti kétszer egyél.

Skorpió

feh\u00e9r t\u00e1ny\u00e9ron csirkemell z\u00f6lds\u00e9gekkel

Csirke és zöldségek mindig jó választás!

Fotó: Martin Widenka / Unsplash


Étrended fontos része kell, hogy legyen a füge, hagyma, spárga, mustár, karfiol, kókusz, retek és sovány hús.

Kerüld a szeszesitalt és a dohányzást.

Nyilas

feh\u00e9r h\u00e1tt\u00e9r el\u0151tt datoly\u00e1k

A datolya még sok energiát is ad!

Fotó: Jocelyn Morales / Unsplash


A nyilasoknak ideális táplálék többek között az aszalt szilva, alma, zab, eper, gyümölcs, datolya, cseresznye, paradicsom, zöldbab és kukorica.

Inkább kerüld a fűszeres ételeket és természetesen a dohányzást is.

Itt egy szuper almás recept!

Bak

z\u00f6ld ter\u00edt\u0151n narancsok

Fogyassz citrusféléket!

Fotó: Monika Grabkowska / Unsplash


Olyan ételek, mint a füge, narancs, citrom, tojássárgája, káposzta, búza, mandula, sovány hús, túró, barna rizs, zeller, hal, nagyon jó hatással lehetnek rád.

Vízöntő

ker\u00e1mia t\u00e1lban k\u00f6rt\u00e9k

Itt a körte szezon!

Fotó: Tata Zaremba / Unsplash


Ha egészséges és jó hangulatú szeretnél lenni, akkor az asztrológusok mindenképpen ezeket az ételeket javasolják neked: saláta, hal, dió, hal, körte, citrom, narancs, alma, retek, kukorica, őszibarack és grapefruit.

Kipróbálod ezt a mennyei kandírozott grépfrút receptet?

Halak

sz\u00fcrke h\u00e1tt\u00e9r el\u0151tt k\u00e9ksz\u0151l\u0151

Fogyassz sok szőlőt!

Fotó: Tijana Drndarski / Unsplash


A legfontosabb, hogy nagy mennyiségben fogyassz a következő élelmiszerekből: cékla, máj, tojássárgája, saláta, hagyma, aszalt szilva, citrom, narancs, alma, szőlő, spenót és őszibarack.

A halaknál nagyobb eséllyel előfordulhatnak szív- és májbetegségek, ezért fontos, hogy a korábban leírt ételekből fogyassz sokat.

Ezt a receptet ajánljuk.