sonka, szőlő, perec, olajbogyó, eper, sajt

Egyszerű és ízletes harapnivalók!

6 szuper egyszerű iskolai nasi gyerekeknek

Az egészséges harapnivalók hozzájárulnak a gyerekek harmonikus táplálkozásához, illetve az egészséges táplálkozási szokások kialakításához. Az itt bemutatott nasik ráadásul segíthetnek megelőzni olyan betegségeket, mint a cukorbetegség és elhízás.



Örök igazságok 

A gyerekek táplálkozásánál fontos figyelni arra, hogy teljes kiőrlésű kenyeret és zabpelyhet egyenek.

Csökkentsd a fehér kenyér, tészta és rizs mennyiségét. Továbbá próbáld ösztönözni a gyermeket, hogy egyen és igyon zsírmentes vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékeket, például tejet és joghurtot.

Humusz és zöldségek

A csicseriborsóból készült humusz természetes rostokban gazdag.

Kutatások szerint a csicseriborsóban található rostok pozitív hatással vannak a bélrendszerünkre. Növelik a hasznos baktériumok számát, ami pedig hozzájárul a bélrendszer egészségének javításához.

Gyümölcs kebab

A legjobb gyümölcsök a kebabhoz:

  • Eper
  • Ananászdarabok
  • Sárgadinnye
  • Áfonya
  • Görögdinnye
  • Szőlő
  • Kiwi
  • Mangó
Csak húzd rá a gyümölcsöket a nyársa és kész is!

Görög joghurt

A görög joghurt kiváló kalciumforrás, ami segít a csontok egészségének megőrzésében.

Probiotikumokat is tartalmaz, ezek támogatják az egészséges bélbaktériumok egyensúlyát.

Sajtok

Figyelem: nem a feldolgozott sajttermékre gondolunk, hanem az igazi sajtokra.

Tehát amit valódi tejből vagy tejszínből állítanak elő erjesztéssel.

Popcorn

Otthon készítsd el a pattogatott kukoricát olvasztott vajjal vagy kókuszolajjal (mindkettő zsírforrás) és egy pici sóval.

Csomagolhatsz mellé sajtot, dióféléket és magvakat, felvágottakat, zöldségeket vagy gyümölcsöket.

Főtt tojás

A tojás tápanyagban gazdag étel gyerekeknek (és felnőtteknek).

Telis-tele van egészséges zsírokkal és fehérjékkel.

Dobj mellé zöldségeket, olajbogyót és kekszet. Tádám!

Ha még több nasira vagy kiváncsi, akkor csekkold ezt a cikket.


From Your Site Articles