nő, ágym virág, ital

5 étel, amit soha ne egyél reggelire, mert csökkenti a teljesítményedet!

A megszokások miatt valószínűleg még sosem gondolkodtál el azon, vajon egészséges-e a reggeli, amit eszel...Mi segítünk abban, hogy most a jó irányba indulj el.


A minap a delish oldalán bukkantunk rá egy érdekes listára, ami az egészségtelen, ám annál közkedveltebb reggeli falatokról szólt. Gondoltuk, az említett listát veled is megosztjuk, hátha ezzel lökést adunk a változtatáshoz.

Olvasd el ezt is: Veszélyes ételek, amiket jobb, ha ismersz

1. Alacsony rosttartalmú müzli

m\u0171zli feh\u00e9r t\u00e1lban

Fotó: Mariana Ibanez / Unsplash


Imádod azokat a gyümölcsízű picike színes müzli karikákat? Sajnos rossz hírünk van számodra.

A cukros gabonaféle nem a legtáplálóbb választás reggelire.

A rostszegény és szénhidrátban gazdag gabonapehelytől ugyanis nem leszel jóllakott. Még ebédhez sem kongatnak, és te már éhes leszel...Inkább válaszd a teljes kiőrlésű müzliket.

2. Light joghurt

kan\u00e1l, eper, \u00e1fonya

Fotó: Jaqueline Pelzer / Unsplash


A light joghurt jól hangzik, mert azt sugallja, kevés kalória van benne. Sok esetben azonban mesterséges édesítőszereket és más egészségtelen összetevőket tartalmaznak. A kalóriaszegény verzió helyett válassz görög joghurtot, ami alacsony zsírtartalmú, viszont fehérjedús, így hosszabb ideig fogod magad jóllakottnak érezni. Sőt, még hozzáadott cukrot sem tartalmaz.

3. Müzliszeletek

m\u00fczli szeletek

Fotó: Towfiqu barbhuiya / Unsplash


Ha a sietős reggeleken munkába menet egy müzliszeletet vagy granolaszeletet szoktál enni, akkor itt az ideje, hogy újragondold ezt a rutint.

Legtöbbjük ugyanis tele van pakolva cukorral és egyéb mesterséges adalékokkal, emiatt hamarabb fogod éhesnek érezni magad.

4. Palacsinta

palacisnta, ban\u00e1n, \u00e1fonya

Fotó: nikldn / Unsplash


Mi is oda vagyunk a pihe-puha amerikai palacsintákért, ám ezek a finomságok szinte semmilyen tápanyagot nem tartalmaznak. Ráadásul, ha még a juharsziruppal is nyakon öntöd, akkor csak rontasz a helyzeten, ilyenkor egy nagy cukorbombát viszel be a szervezetedbe.

5. Péksütemények

f\u00e1nkok

Fotó: Omar Al-Ghosson / Unsplash


Legyen szó egy mennyei kakaós csigáról vagy egy cukormázas fánkról, rossz irányba tartasz.

Amellett, hogy ezek az ételek finomított fehér lisztből készülnek, még rengeteg hozzáadott cukrot is tartalmaznak, amitől a vércukorszinted megugrik, összeomlik, vagyis sokkal hamarabb leszel éhes.