Egy nő szendvicset eszik

Itt a gyógymód a letörtség ellen!

5 étel, amitől biztosan jobb lesz a hangulatod

Tudományosan bizonyított tény, hogy az egészséges táplálkozás pozitívan befolyásolja a hangulatot. A következő öt ételtől garantáltan ragyogni fogsz. Íme a lista!


Étcsokoládé

\u00d6sszev\u00e1gott csokol\u00e1d\u00e9

A csoki kényeztet és még a szorongást is csökkenti!

Fotó: Charisse Kenion / Unsplash


A csokoládé rengeteg antioxidánst tartalmaz, beleértve a magnéziumot is, ami tágítja az ereket, csökkentve a vérnyomást és javítva a keringést.

Sőt, a csokoládé csökkenti a szorongást és a fáradtságot is.

Tehát nyugodtan fogyassz heti 2-3 alkalommal étcsokoládét.

Tészta

Egy t\u00e1l t\u00e9szta

Te gondoltad, hogy a tészta egy kiváló hangulat javító? 

Fotó: Aleksandra Tanasiienko / Unsplash


Magas szénhidráttartalma miatt megemeli az energiaszintet, valamint hangulatjavító is. Ha teljes kiőrlésű tésztát fogyasztasz, akkor növelheted az endorfinok számát, illetve B -vitamint juttatsz a szervezetbe.

Tojás

T\u00fck\u00f6rtoj\u00e1s

Tökéletes alapanyag, mert ezerféle módon lehet elkészíteni! 

Fotó: Leti Kugler / Unsplash


Rántotta, buggyantott tojás és omlett. Neked melyik a kedvenced? A tojás fantasztikus fehérjeforrás, segít az izmok újjáépítésében és fenntartásában.

A tojások D-vitamint is tartalmaznak, ami fontos szerepet játszik az immunrendszer fenntartásában.

A D-vitaminban gazdag ételek fogyasztása segíthet a depressziós gondolatok elhessegetésében, valamint a fogyásban is.

Avokádó

Avok\u00e1d\u00f3

Tudtad, hogy az avokádó a babérlevelek családjába tartozik?

Fotó: Thought Catalog / Unsplash


Az avokádó leküzdi a fáradtságot és növeli a szerotonin szintet. Sőt, tele van egészséges zsírokkal is, amelyek ragyogóvá varázsolják a bőrt és elősegítik az emésztést. Mi kell még?

Banán

Ban\u00e1n

Igazi energiabomba!

Fotó: Mike Dorner / Unsplash


A banán káliumtartalmáról ismert, ami csökkenti a pulzusszám, az agyvérzés és az ízületi gyulladás kialakulásának esélyét. A banán szintén nagyszerű B-vitamin forrás, ami szintén összefügg a depresszió csökkenésével.