női kéz ír noteszbe, előtte kávé és sütemény

Így kerülheted el a hízást a home office-ban

Egy kutatás szerint eddig átlag 1 kilót híztunk a járvány alatt home office-ban. Hogy ez ne nőjön tovább, nem diétára kell fognod magad, csak arra kell odafigyelned, mikor és hogyan eszel.



Ha dolgoztál már otthonról (szinte biztos, hogy ez hosszabb-rövidebb ideig előfordult az elmúlt 2 évben), akkor tudod, hogy a home office mennyire fel tudja borítani a táplálkozási rutint. Ez pedig az esetek többségében sajnos hízással jár, hiszen karnyújtásnyira a hűtő, minding van kéznél nasi, miközben jóval kevesebbet mozogsz. Ha azonban betartod az eathealthyeathapp.com alábbi pár egyszerű szabályát, akkor újra helyreáll a rend, nem kell tartanod felesleges kilóktól.

Maradj távol a hűtőtől

Ha van rá mód, ne a konyha közelében alakítsd ki az „irodádat”. Ha látótávolságon belül van a hűtő, több az esély, hogy elcsábulsz.

Tartsd magad az ütemtervhez

Előre alakítsd ki az órarendet, mikor legyenek az étkezések és mikor engedélyezel magadnak egy kis nasit. Határozd meg azt az időpontot is, amikortól már nem eszel többet az adott napon.

Fogyassz sok vizet

A dehidratáltság, vagyis a vízhiány sok problémát okozhat a kimerültségtől a fejfájáson át. Ha elég vizet iszol és ezek a tünetek nem jelentkeznek, akkor sokkal ritkábban nyúlsz kávéhoz, cukros energiaitalokhoz.

Ne rendelj junk foodot

Home office-ban sokszor rendelünk ételt, és ezek jelentős aránya gyorsétel szokott lenni (pizza, hamburger), hiszen azok pillanatok alatt elfogyaszthatók, kis túlzással meg se kell hozzájuk teríteni. De hidd el, ugyanilyen könnyen kezelhető (vagy akár otthon összedobható) egy friss saláta.

Egészséges nasik legyenek kéznél

Természetesen nem kell kibírni mindig nassolás nélkül, de ezt is csinálhatod egészségesen. Egy proteinrúd, egy szál répa, vagy akár egy egészségesebb chips is nagyon finom és életmentő tud lenni két étkezés között.