egy férfi műanyag dobozos tart, amikben egészséges ételek vannak

Már csak pár lépés választ el a kockahastól!

Fotó: Mike Von / Unsplash

5 étel, ami segít a kockahas elérésében

Az izomépítéshez természetesen szükséges a fizikai edzés, de talán még ennél is fontosabb megfelelő étrend, hiszen táplálni kell azokat az izmokat.



Az izomépítés és az egészség megtartása nehéz dolog, különösen az életkor előrehaladtával, viszont a megfelelő ételek fogyasztása ehhez sokat hozzátehet. Ezek az ételek biztosan segíteni fognak az izom építésben.

1. Csirke

fat\u00e1lon csirkemell z\u00f6lds\u00e9gekkel

Szuper alapanyag, nagyszerű ételekhez!

Fotó: Mark DeYoung / Unsplash


A csirke az egyik legnépszerűbb fehérjeforrás, ráadásul szinte minden boltban beszerezhető.

100 gramm bőr nélküli csirkemell körülbelül 23 gramm fehérjét tartalmaz, ami tökéletes mennyiség az izomépítéshez.

Próbáld ki ezt a fűszervajas csirkét.

2. Lazac

sp\u00e1rga \u00e9l lazac szeletek egy t\u00e1lc\u00e1n

Tényleg megéri az árát!

Fotó: Christine Siracusa / Unsplash


A lazac fehérjén kívül gazdag D-vitaminban és omega-3 zsírsavakban. Köztudott, hogy az omega-3 jótékony hatással van a szívre és az agyra.

A grillezéstől kezdve a serpenyőben való sütésig bármilyen formában elkészítheted.

Itt egy lazacos, sült zöldséges recept.

3. Bab

feh\u00e9r ker\u00e1mia t\u00e1lban bab\u00e9tel

Egyszerűen elkészíthető ételeket tudsz csinálni belőle!

Fotó: Joice Kelly / Unsplash


A fekete bab kiváló húshelyettesítő, ezenkívül fontos rost- és káliumforrás. Add hozzá a babot olyan ételekhez, mint a taco, a saláta és a chili.

Ha babos ételekről beszélünk, akkor rögtön a dél-amerikai kaják jutnak eszünkbe. Készítsd el ezt a brazíliai babos finomságot.

​4. Mogyoróvaj

mogyor\u00f3vaj egy kan\u00e1lon \u00e9s mogyor\u00f3k a h\u00e1tt\u00e9rben

Ki ne szeretné?

Fotó: Corleto Peanut butter / Unsplash


Ez az egyszerűen és könnyen használható étel a legkülönbözőbb receptekben helyet kaphat. Egy evőkanál mogyoróvajban négy gramm fehérje "bújik meg". Tartalmaz továbbá telítetlen zsírokat, antioxidánsokat, valamint ásványi anyagokat.

Ezek mind hozzájárulnak a szervezet egészséges működéséhez.

5. Joghurt

joghurt, \u00e1fonya, mandula, kesudi\u00f3 egy ker\u00e1mia t\u00e1lban

A legfinomabb reggelik alapanyaga!

Fotó: Julian Hochgesang / Unsplash


Tudtad, hogy egy csésze alacsony zsírtartalmú joghurt 12 gramm fehérjét tartalmaz?

A kutatások szerint a rendszeres joghurtfogyasztás segít a vérnyomás csökkentésében és a koleszterinszint beállításában.

Kótoltad már ezt az isteni chiamagos joghurt pudingot?