emberek, nő, koncert
Fotó: KOTOIMAGES / Shutterstock

A nyári fesztiválszezonban egy sárga gyümölcs lesz a legjobb barátod

Már nagyon várod az idei fesztivál szezont? Akkor érdemes rá időben felkészülnöd, hogy jól sikerüljön az év bulija. Az alábbi cikkben többek között a másnaposság ellen is mutatunk majd egy trükköt.


A minap a radiox oldalán egy érdekes cikkre bukkantunk, amiben azt állították, hogy pár egyszerű trükk felhőtlenné teszi a fesztiválozást. Gondoltuk, veled is megosztjuk azt a hack listát, amit készítettek, hogy te is zsebre tudd vágni az idei fesztiválokat.

Ez is érdekelhet: 6 étel a másnaposság kezelésére

1. Legyél okos kempingező

kemping, s\u00e1trak egym\u00e1s mellett

Fotó: Edward Paterson / Unsplash


Próbálj meg minél hamarabb a fesztivál helyszínére érkezni, hogy ki tudd választani a legjobb helyet.

Fontos továbbá, hogy sose állítsd fel a sátradat a domboldal alján, különben esős idő esetén kellemetlen meglepetés fog érni. Ideiglenes otthonod helyének kijelölésekor érdemes a vécéket is elkerülnöd... Próbálj olyan helyet keresni, ami viszonylag közel van az étkezdékhez, viszont tisztes távolságban fekszik a mosdóktól. Végül pedig ne felejtsd el megjelölni a sátradat például egy szalaggal, hogy később is könnyedén megtaláld.

2. Készülj elég banánnal és vízzel

v\u00edz \u00e9s s\u00e1rga ban\u00e1n

Fotó: Moritz Kindler / Unsplash


A nagy bulizás kellemetlen eredménye a másnaposság, aminek szörnyű mellékhatásait egy kis banán és víz tökéletesen kezelni tudja. Sőt, a banán még az alkohol miatt leesett vércukorszintet is helyre rakja. A sárga gyümölcs ráadásul olyan rostokat is tartalmaz, amik segítik az emésztést és enyhíthetik a másnaposság tüneteit. Kövesd ezt a trükköt, ha nem akarod megkeseríteni a nyár legjobb buliját holmi másnapossággal.

3. Legalább napi egyszer étkezz bőségesen

egy ember hamburgert eszik, feh\u00e9r cip\u0151 \u00e9s farmer nadr\u00e1d

Fotó: Quinton Coetzee / Unsplash


Az egész napos féktelen fesztiválozás és az éjszakai bulizás rengeteg energiát emészt fel, ezért gondoskodnod kell a megfelelő táplálkozásról. A vacsorádnak például bőségesnek és szénhidrátban gazdagnak kell lennie, ha utána hajnalig bírni szeretnéd a bulizást. Ha pedig napközben éhezel meg, akkor egyél egy gabonaszeletet, gyümölcsöket vagy péksüteményt és természetesen igyál sok folyadékot (vizet is). Kerüld az olajos, nehéz ételeket.

4. Vigyél magaddal szendvicses zacskókat

Fotó: wk1003mike / Shutterstock


Az átlátszó, légmentesen záródó szendvicses zacskó fogja megmenteni életedet: beleteheted a telefonodat, a pénzedet, a harapnivalókat és egyéb értéktárgyakat. Gondolj bele, ha leszakad az ég, így biztonságban lesznek a legfontosabb dolgaid.

+1. Készítsd el a saját lámpádat


A lista utolsó trükkje azért fontos, mert segít a fesztiválon való éjszakai tájékozódásban. Világosítsd meg a kempinghelyedet egy sima fejláma/elemláma és egy vizes palack segítségével. Ahogy a videóban is látszik, csak meg kell töltened egy palackot vízzel, majd az üveg aljához kell tartanod egy kis lámpát, úgy ahogy a videóban mutatják.

Ez a trükk garantáltan megkönnyíti majd a sátrak közötti esti botorkálást.