KFC embléma fekete háttérrel

A kényeztetés új szintje

KFC-rajongók, figyelem! 10 napotok van…

Londonban House of Harland néven nyitott mindössze 10 napig látogatható helyet a csirkés gyorsétteremlánc.



Nem kisebb emberről, mint az alapító Harland Davidről nevezte el legújabb attrakcióját KFC, jelezve ezzel is, hogy egy egészen új vállalkozásról van szó. Augusztus 18. és 28. között ugyanis Londonban pop-up hotelt üzemeltetnek.

És hogy mitől különleges és KFC-s a szálloda? Az a minimum, hogy az épületben az ágyneműtől kezdve a tapétákon át minden a gyorsétteremlánc dizájnjára hajaz, de az igazi truváj a minden helyiségben megtalálható nagy piros gomb. Ha a vendég megnyomja ezt, máris érkezik egy adag csirke.

Egy éjszaka 111 euróba fog kerülni, a bevétel a KFC saját, fiatalokat támogató alapítványát gyarapítja.