10 évet kellett rá várni, de megérte

2022. október 07.

Közel egy évtized után új Culinaris üzlet nyílt a budapesti Hegyvidék Bevásárlóközpontban. A prémium bolthálózat új egysége minden eddiginél nagyobb vásárlótéren, a decemberben átadott Culinaris Wine&Spirit shoppal együtt több mint 400 négyzetméteren várja a gasztronómia kedvelőit. Az áprilisi nyitást követően, a márka immár három különböző lokáción, prémium szupermarketként várja az alkalmi és mindennapi bevásárlást intézőket egyaránt.

A hazai prémium gasztronómia egyik legjelentősebb szereplőjének üzleti tervei között már régóta szerepelt a bolthálózat bővítése, a vásárlók minél szélesebb körének elérése érdekében. A lokáció kiválasztásánál fontos szempont volt a Hegyvidék Bevásárlóközpont és a Culinaris márka értékeinek hasonlósága, hiszen mindkét kereskedelmi szereplő elkötelezett a professzionális, ügyfélközpontú működés és a minőségi gasztronómia mellett. Az új üzletben is a Culinaris boltok izgalmas atmoszféráját tapasztalhatják meg a vásárlók, a termékek olyan vásárlói utak mentén kerültek a polcokra, mintha a részlegek között sétálva egyik országból a másikba jutnánk át a különböző tájak jellegzetes ételein és italain keresztül.

Fotó: Culinaris

A Culinaris azzal a küldetéssel indult, hogy Magyarországon is elérhetővé tegye a különböző kultúrákra és tájakra jellemző élelmiszereket, italokat, fűszereket és alapanyagokat. Az Otthon a világ ízeiben szlogen tökéletesen megragadja missziójukat, amelynek keretében immár közel húsz éve teszik lehetővé, hogy otthonunk kényelméből élhessük át a távol-keleti, mediterrán és számos más konyhakultúra jellegzetes ízélményét. Választékban itt igazán nincs hiány, hiszen mára már 10 000-nél is több termék érkezik a világ különböző tájaiból a Culinaris polcaira, amelyek itthon máshol csak nehezen, vagy egyáltalán nem megtalálhatóak.

A hegyvidéki üzletnyitás nem pusztán egy új bolt megvalósulása, hanem a Culinaris márka megújulásának egy mérföldköve. Az elmúlt időszak munkájának célja, hogy a Culinaris egy szélesebb vásárlói réteget szólítson meg, prémium szupermarketként az a hely legyen, ahol az alkalmi, különleges élelmiszerek beszerzése mellett a mindennapi bevásárlás is elintézhető.

Fotó: Culinaris

“A magas minőség továbbra is a legfontosabb ismérvünk, de mostanra kialakítottunk egy hétköznapi vásárlást támogató kínálatot is. Szorosan együttműködünk magyar termelőkkel, mert hiszünk abban, hogy a magas minőség itthon is elérhető. Zöldség-gyümölcs részlegünkön például nemcsak ananász és mangó található a trópusokról, hanem a legjobb magyar eper vagy paprika is. Hazai termelőkkel dolgozva indítottuk el saját márkás termékeinket is, mint a Culinaris méz, mikrozöldek és kefír. Annak érdekében, hogy a teljes bevásárlás megvalósulhasson üzletünkben, non-food termékekkel, többek között tisztálkodási és konyhai eszközökkel bővítettük kínálatunkat” – összegezte Varga Ákos, a Culinaris ügyvezető igazgatója.

Fotó: Vince

A Hegyvidék Bevásárlóközpontban nyílt Culinaris egységben különleges bolti atmoszférával találkozhatunk, ahol gondosan tervezett vásárlói utak mentén, praktikus sorrendben tudjuk beszerezni a szükséges élelmiszereket. A kényelem mellett az esztétikum is fontos szerepet kapott; a különböző részlegek között sétálva teljesen úgy érezhetjük, hogy egyik tájból, kultúrából a másikba csöppenünk át az izgalmas fűszerek, mártások, egzotikus gyümölcsök és autentikus tejtermékek körében.

Bár a Culinaris elsődleges célja a kezdetek kezdetén az volt, hogy a nemzetközi konyha különlegességeit a magyar háztartások számára is elérhetővé tegye, nem feledkeznek meg a hazai termelők és termékek támogatásáról sem. A Culinaris csapata folyamatosan kutatja a magyar gasztronómiai szektor azon szereplőit, akikkel azonos értékeket vallanak: professzionalizmus, minőség, elhivatottság és szeretet a finom ételek és italok iránt.

Fotó: Vince

Bár a Culinaris elsődleges célja a kezdetek kezdetén az volt, hogy a nemzetközi konyha különlegességeit a magyar háztartások számára is elérhetővé tegye, nem feledkeznek meg a hazai termelők és termékek támogatásáról sem. A Culinaris csapata folyamatosan kutatja a magyar gasztronómiai szektor azon szereplőit, akikkel azonos értékeket vallanak: professzionalizmus, minőség, elhivatottság és szeretet a finom ételek és italok iránt.

Az új üzlet nyitása mellet több, jelentős vállalati mérföldkő valósult meg a közelmúltban. A társaság 2021-ben felvásárolta a France Gourmet Foods Kft.-t, amely a világ egyik legnépszerűbb piacáról, a Párizs melletti Rungis Nemzetközi Piacáról importál többek között friss hús- és halárukat, gyümölcsöket és zöldségeket. is. A két csúcskategóriás gasztronómiai szereplő egyesülését követően indul el a Culinaris Market, az új szolgáltatással mind a vásárlók, mind a B2B partnerek számára közvetlenül elérhetővé válnak az egyenesen Franciaországból érkező friss áruk.

VINCE ajánló a Culinaris Wine&Spirit kínálatból

  • Pezsgő: Bellavista Alma Grande Cuvée Non Dosato – Tradicionális eljárással készült pezsgő Észak-Olaszországból, Franciacorta régióból. A 90% chardonnay és 10% pinot noir házasításából született pezsgő 30 hónapos érlelés után, dozázs nélkül került a piacra. Frissesség, finesz, elegancia és lendület jellemzi.
  • Fehér bor: Schmelz Stein am Rain Riesling Federspiel 2020 – Egy üde rajnai rizling az Ausztriai Wachauból. Illata fehér virágokat és őszibarackot idéz; a friss kortyot feszes savak vezetik. Tökéletes választás a tavaszi könnyű fogások mellé.
  • Vörösbor: Allegrini Valpolicella DOC Superiore 2019 – Csillogó rubinszínő bor az olasz Veneto borvidékről, Valpolicella apellációból. Illatában és ízében érett piros bogyós gyümölcsök, csipetnyi csokoládéval és balzsamos-herbás jegyekkel fűszerezve. Sültek és érett sajtok mellé remek párosítás!
  • Ráadás: Christian Drouin Gin – A kiváló calvadosairól ismert márka ginjének alapját normandiai almapárlat adja, amit borókával, gyömbérrel, vaníliával, citrommal, kardamommal, fahéjjal, rózsaszirommal és mandulával ízesítenek. Igazi különlegesség, amit kár lenne kihagyni!

(támogatott tartalom)
Címlapfotó: Culinaris