egy női sziluett áll a hóban a lemenő napfényben

Egyik kedvenc gyártónk szó szerint "gyógysört" dobott piacra

Extra D-vitaminban gazdag új változattal lépett piacra a világ egyik kedvenc sörgyártója. Szlogenjük szerint „palackozott napfényt” visznek a télbe.


A Corona sörök gyártója egy új, alkoholmentes termékkel jelentkezett - egyelőre a kanadai piacon. A malátalé alapú üdítő D-vitamin hozzáadásával készül, amiből igen kevés termelődik az emberi szervezetben a téli hónapokban, hiszen ehhez szükség lenne napfényre is. A Corona Sunbrew 0,0% forgalmazója, az AB InBev az új termékével a piaci igényekhez kíván igazodni, a világban ugyanis visszaszorulóban az alkoholfogyasztás – írja az haszon.hu.

„Az alkoholmentes sörök piaca növekszik és mi szeretnénk kihasználni az ebből adódó lehetőségeket. Olyan terméket kívántunk piacra dobni, amely hű a Corona alapelveihez, és segít az embereknek fizikailag és mentálisan is újra felvenni a kapcsolatot a természettel”– nyilatkozta Felipe Ambra, a Corona alelnöke.

Sörre vágysz? Látogass el az Ínyenc kézműves piactérre és válogass a legjobb hazai kisüzemi sörökből

A cikk említést tesz arról is, hogy az IWSR Drinks Market Analysis Limited szerint 2024-re az alkoholmentes sörök globális piaca 31 százalékkal növekedhet. Emellett a fogyasztók olyan termékek felé fordulhatnak, amelyekről úgy gondolják, hozzájárulhatnak az egészségük megőrzéséhez.