egy mérlegen kávészemek vannak

3 módon befolyásolja a kávé a testsúlyunkat, a többség egyikkel sincs tisztában

Egyes kutatások szerint komoly mértékben befolyásolhatja a kávé a testsúlyunkat. Jó, ha tisztában vagy ezzel, mielőtt a csésze után nyúlsz.


Számos bizonyíték létezik, miszerint a kávé segíthet a fogyásban, mutatjuk hogyan!

​Felpörgeti az anyagcserét

m\u00e9r\u0151szallag

Fotó: Siora Photography / Unsplash


A kávé fokozza az anyagcserét, mivel fő összetevője, a koffein serkentő hatású. A gyors anyagcsere során több kalóriát égetsz el a nap folyamán, akár mozgásban, akár pihenésben vagy. Vagyis a gyorsabb anyagcsere gyorsabb fogyást eredményez.

Elnyomja az étvágyat

egy t\u00e1l gy\u00fcm\u00f6lcs

Fotó: Brenda Godinez / Unsplash


Kutatások szerint a kávéfogyasztás teltségérzetet okoz. Ez hatással lehet a testsúlyodra, mert összességében kevesebbszer érzel éhséget, így kevesebb kalóriát fogyasztasz.

​Csökkenti a testzsírt

egy n\u0151 edzik

Fotó: Jonathan Borba / Unsplash


Egy tanulmány szerint egy adag (körülbelül 200 milligramm egy 70 kilós embernél) erős kávé 30 perccel az edzés előtt fokozza a zsírégetést. Nem véletlen, hogy egyes diéták ösztönzik a kávéfogyasztást.

​Hogyan lehet maximalizálni a kávé hatását?

egy n\u0151 k\u00e1v\u00e9t iszik feh\u00e9r b\u00f6gr\u00e9b\u0151l

Fotó: Jenny Ueberberg / Unsplash


Válaszd az erős feketekávét édesítőszerrel és alacsony zsírtartalmú tejjel. Ami a divatos kávéitalokat illeti - Pumpkin Spice Latte és társai - kerüld őket, ugyanis tele vannak kalóriával és cukorral. Talán nem is hinnéd, de gyakran több száz kalóriát tartalmaznak.

(everydayhealth)