férfi szürke pólóban sört iszik
Fotó: Hiki Liu / Unsplash

Mozgalom indult egy most piacra dobott sör betiltásáért

Hatalmas felháborodást váltott ki egy új sör, a csomagoláson szereplő képeket kifogásolják.

Manapság nagyon sok dokumentumfilm, TV-műsor, podcast és könyv foglalkozik a sorozatgyilkosokkal – ezt a „divathullámot” meglovagolandó egy sörfőzde is beállt a sorba, bár sokak szerint ők ezzel túllőttek a célon.

Az amerikai Adroit Theory sörfőzde „Murder box”, vagyis „Gyilkos csomag” néven hozott ki a minap egy sorozatot, ami nem az ízével, hanem a csomagolásával kelt leginkább feltűnést. Mind a négy sör doboza a 20. század egyik hírhedt sorozatgyilkosának arcát ábrázolja. A „Ramirez” például azért a Richard Ramirezét, aki 1984 és 1985 között gyerekeket és felnőtteket ölt meg Kaliforniában.

Login • Instagram

Nem meglepő, hogy a cég sok kritikát kapott, még más főzdéktől is, hogy reklámot csinál a szadista gyilkosoknak és ezzel megsérti az áldozatok emlékét. Sokan követelik, vonják ki a forgalomból a sört, vagy legalább ajánlják fel a teljes bevételt az áldozatok hozzátartozóinak.

Az Adroit Theory egyelőre nem reagált ezekre a felvetésekre.