hamburger fehér papíron, lila háttér előtt

Kezdődik a viccáradat

Fotó: LikeMeat / Unsplash

Nevet változtatott a Facebook, egy nagy étteremlánc azonnal beszólt nekik

A Facebook új nevével, a Metával viccelődik az egyik legnagyobb amerikai étteremlánc. Igaz, ők akkor se mennek a szomszédba, ha a konkurenciát kell ekézni.



A Facebook vezérigazgatója magyar idő szerint csütörtök este jelentette be, ezentúl Meta lesz a neve a közösségi oldalt működtető cégnek. Az új név biztosan kap majd hideget-meleget, ezenkívül számos vicc és mém célpontja lesz. A sort már el is kezdte egy étteremlánc.

A vicc megértéséhez el kell mondani, hogy az 1969-ben, Ohióban nyitott első üzletet az alapító Dave Thomas Wendy nevű lányáról nevezte el,

valamint hogy a ma harmadik legnagyobb gyorsétteremláncnak számító Wendy's-nek tulajdonrésze van az Arby's nevű szendvicsező láncban is. Az Arby's egész Amerikában jól ismert szlogene a „We have the meats", vagyis a „nálunk hús van".

A kettőből rakta össze a tréfát a Wendy's, amikor tegnap Zuckerberg bejelentése után nem sokkal „Meat"-re nevezte át Twitter-fiókját.

Ez is érdekelhet: Vendéglátós áldozata is volt az októberi Facebook-leállásnak

A humor már csak azért is ül, mert a Wendy's mindig hiú volt arra, hogy (állításuk szerint) ők teszik a legjobb húst a hamburgereikbe. Nagy klasszikus az 1984-es

„Where is the beef", vagyis „Hol van a marha"

kérdésre felfűzött, lenti videóban megtekinthető, egyébként szintén elég vicces televíziós reklámkampányuk. Ennek a lényege az volt, hogy akkoriban a McDonald's és a Burger King azon versenyeztek, melyikük adja a legnagyobb hamburgert, a Wendy's szerint azonban ez legfeljebb a zsemle méretére volt igaz, a lényegből, vagyis a húsból ők tették bele a legnagyobbat.