Kylie Minogue

Kylie Minogue szakmát váltott, 3 hónap alatt 600 milliót keresett vele

Kylie Minogue ausztrál popsztár ezúttal nem a dalaival, hanem egy csodás új termékkel robbantott bankot.


Kylie Minogue szokatlan helyről kapott elismerést a napokban. Ezúttal nem valamelyik dalát díjazták, a the drinks business awardson érte a megtiszteltetés, az év legjobban sikerült debütálásért részesült kitűntetésben.

Év elején kiadott rosé proseccója ugyanis a Nilsen piackutató statisztikái alapján alig 10 hónap alatt az első számú brand lett az Egyesült Királyságban, csak az utolsó három hónapban 1,4 millió font (átszámítva 600 millió) forintnyi mennyiséget értékesítettek belőle.

Tökéletesen alkalmas arra, hogy új fogyasztókat nyerjen meg a bor ügyének

– szólt a méltatás. Ráadásul úgy tűnik, a név mögött tartalom is van, ugyanis az ital a szakma tetszését is elnyerte.

„Elképesztően boldog vagyok, hogy a világ ilyen jól fogadta a Kylie Minogue bort. Hatalmas munkát végeztek a borászok" – nyilatkozta az ausztrál popsztár az egy milliomodik eladott palack után. A rozé prosecco Olaszországban, Velencéhez közel, a Zonin birtokon készült, 85 százalék glera szőlő mellett 15 százalék pinot noir is került bele.

Tudtad? Brad Pittnek új partnere van, közösen adtak ki egy pezsgőt

Nem ez az első próbálkozása egyébként, francia koprodukcióban adott már ki rozé csendes bort és sauvignon blanc fehérbort is.