Új Johnnie Walker jelent meg, izgalmas ízvilággal
A Johnnie Walker 200 éves történetének első női master blendere meglepő ízekkel rukkolt elő.
„Átalakulóban a whiskyt fogyasztók köre és magának a fogyasztásnak mikéntje. Erre akartunk reagálni.” Tim Philips-Johansson, a Johnnie Walker márka nagykövete e szavakkal magyarázta a thedrinksbusiness.com-nak új termékük, a Blonde piacra dobását.
A londoni Diageo tulajdonában álló skót whisky márka 2021-ben mutatta be a blondot, tesztjelleggel többek között Brazíliában, Mexikóban, az USA-ban, Bulgáriában és Németországban árusították. A definíció szerint „könnyebben befogadható” ízvilággal új fogyasztókat akartak megnyerni a skót whiskynek. Ennek eredménye a kicsit édesebb, gyümölcsösebb, selymesebb aromatika. Ezt többek között az amerikai tölgyfából készített hordóval érik el. A blendelést az 1820-ban alapított whisky üzem történetének első női master blendere, Emma Walker végezte.
Címlapfotó: Thomas Park / Unsplash