Bormagazin extrákkal: még tart az előfizetői nyereményjátékunk
Egy bormagazin, egy izgalmas gasztro könyv és egy kényeztető wellness hétvége a Vince Magazin legújabb ajánlatában.
„A pandémia után lassan talán minden visszaáll a régi kerékvágásba. Szabadon mozoghatunk, járhatunk étterembe, és megihatunk egy pohár bort egy bárban, legyünk szinte akárhol is a világban. Valami azonban velünk marad: az óvatosság, az egészségünk fontossága és egy kis adag bizalmatlanság az ismeretlen dolgok iránt. Így aztán a fogyasztók is változnak, ahogy az is, hogyan lehet őket hatékonyan
megszólítani.
A fogyasztóknak a borral kapcsolatosan már szakszerű kérdéseik is felmerülnek. A valóban kíváncsi fogyasztónak már nem elegendő a borász által többször elmesélt történet. Az új generáció tudni akarja, hol termett a szőlő, milyen körülmények között dolgoznak a munkások, milyen jövőképe van a borászatnak, főleg a környezetvédelemmel, fenntarthatósággal és talán a digitalizációval kapcsolatban. Egyszóval az új fogyasztó valamilyen platformon keresztül kapcsolódni akar azokhoz, akik a bort készítették, mert ez adja a bor és a borászat egyedi élményét és autentikusságát.”
A fenti sorokat Romsics László, állandó szaktanácsadónk, a Csányi Pincészet vezérigazgatója jegyezte le, amikor arra kértük, próbálja meg megjósolni a jövő bortrendjeit. A teljes cikk a 2023/2 februári lapszámunkban teljes terjedelmében elolvasható.
Egy bormagazin küldetése
Ugyan mi nem egy konkrét borászat vagyunk, bormagazinként a célcsoportunk nagyjából ugyanaz. A fogyasztó. És a mi elsődleges feladatunk, hogy hozzájuk eljuttassuk az újdonságokat, trendeket, mi az, amit érdemes kóstolni (esetlegesen mi az, amit ne). Képezzük magunkat, igyekszünk naprakészek lenni nemcsak az itthoni, hanem a világpiaci újdonságokból is. Ennek szellemében állítjuk össze hónapról hónapra magazinunkat, és a bortesztjeinken is igyekszünk mindig megújulni.
Örülünk annak, ha a fogyasztó – esetünkben olvasó – elkísér bennünket ezen az úton. Idéntől már nem éves, hanem megújuló előfizetést kínálunk: azaz ameddig az olvasó elégedett a kapott tartalommal, mi küldjük a magazint.
A két könyvből limitált készlet áll rendelkezésre, előfizetőnként egyet osztunk ki. Azok számára tudjuk garantálni az ajándékot, akik nem halogatják sokáig a döntést. Az előfizetői nyereményjátékon itt lehet részt venni, a játékszabály pedig itt olvasható el.
Címlapfotó: Scott Warman/Unsplash