chevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upclosedesszertemailfacebookfilterhalinstagrammarha-vadminusphoneplussajtsalatasearchsertesstarszarnyastengeri-eteltiktokvincewishlist-activewishlist-inactive

A Borfesztiválon debütált Kreinbacher régóta várt nagy dobása

2023. szeptember 08.

A Kreinbacher Birtokon több, mint egy évtizede folyik a pezsgőkészítés. Már a kezdetektől dédelgették azt az álmot, hogy a nagy champagne-házakhoz hasonlóképp, bemutathassák a prestige cuvée-t.

Minden ház „koronaékszere” a prestige cuvée. Ezt a legkiválóbb évjáratokból származó, válogatott alapborokból házasítják, az alaptételekhez képest jóval hosszabban érlelik, hogy komplexitás és kifinomultság tekintetében mindennél szebb eredményt nyújtson.

A Kreinbacher prestige cuvée-je az ÉGOÏSTE, ami ugyancsak kizárólag a kimagasló években készül,

  • a 2017-es évjárattal mutatkozik be
  • 50 % furmint és 50 % chardonnay házasítás
  • 5 évet / 60 hónapot töltött seprőn
  • az alapbor 11 %- a hordóban érlelődött és
  • 6 g/l dosage-t kapott.

C’est moi qui compte. Jelentése: csak én számítok.

Egoizmus: a latin ’ego’, én szóból származik. Olyan életelv, mely szerint az ember saját magát állítja tevékenysége, viselkedése középpontjába, egyéni érdekét előtérbe helyezi mások és a társadalom érdekeivel szemben. Az individualizmus egyik formája, a magántulajdon keletkezésével jelenik meg, a kapitalista társadalom ad neki igazi teret.

Nomen est omen

Egoiste Kreinbacher
Fotó: Kreinbacher Birtok

Fontos kiemelni, hogy az ÉGOÏSTE nem a Kreinbacherről szól. Nem a cégre vonatkozik (nincs szó nagyképű vagy arrogáns hozzáállásról), hanem arra, aki fogyasztja. Arra, aki magával szemben a legmagasabb elvárásokat támasztja, ezekből nem enged, ezt várja el másoktól is, és úgy érzi, a kemény elvárásoknak való megfelelés után a legjobb jár neki. Egy olyan pezsgő, ami saját magunk, a saját teljesítményünk jutalma. Annak szól, aki meg tudja élni azokat a pillanatokat, amikor csak ő számít. Le tud ülni egy nehéz projekt, egy durva nap végén egyedül, és élvezni saját maga társaságát.

A címke kimozdul az eddigi vizuális világból, ezzel is jelezve, hogy nem az „alap” sorba illeszkedik, hanem a piramis csúcsát képviseli. A szövegdobozba a KREINBACHER helyére az ÉGOÏSTE felirat kerül (a Kreinbacher név csak a kapszulán jelenik meg). Az egoistán, a fogyasztón van a hangsúly- a cég a címke formájáról felismerhető már önmagában egyébként. A tükröződés, a fény visszaverése, az állandó változás izgalmas felületet hoz létre, ahogy minden pillanatban más fénytörésbe kerül a személyiség, más választ adunk a különböző helyzetekre, másképp reagálunk a kihívásokra.

Címlapfotó: Kreinbacher Birtok