Ezek lesznek a nyár borkoktéljai
Fesztiválokon és a Budapest Parkban is megkóstolható a kifejezetten az idei nyárra alkotott három borkoktél.
Elindult a Magyar Bormarketing Ügynökség fiatalokat célzó Buborékok nyara kampánya, amely a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat népszerűsíti. A Balaton Soundon, a STRAND Fesztiválon, a Sziget Fesztiválon, a BOLDOGkisfalud Fesztiválon és a Budapest Parkban egész nyáron megkóstolható a 2024-es nyárra alkotott három borkoktél.
A borkoktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg. A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva készül. A vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg. A stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.
2024-ben nem más, mint a VALMAR duó, Marics Peti és Valkusz Milán bizonyítja be, hogy a fröccsön túl is van élet. A nyár egyik nagy slágerének ígérkező Pont jó című daluk mutatja be, milyen tökéletesen passzol egy borkoktél a nyári estékhez.
„Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába. A Buborékok nyarához digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok” – mondta Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.
Címlapfotó: Magyar Bormarketing Ügynökség