Már a boltokban a finomság, amit kifejezetten a nőknek fejlesztettek
Valentin-nap vagy nőnap, mindkettőre tökéletes ajándék a világ egyik legnagyobb édességgyártójának új terméke.
Az M&M’S minap bemutatta az első „női” csomagolását. A zacskón a 2023. március 8-i nemzetközi nőnap alkalmából a zöld, barna és lila női cukorka figurák szerepelnek.
Szerencsére a gyártó kellő időt biztosít a nőnap előtt, hogy beszerezzük a tökéletes ajándékot szívünk választottjának. A csomagolás már februárban debütál a tejcsokoládés, mogyoróvajas és mogyorós fajtákon – írja a Foodbeast. Az M&M’s Flipping the Status Quo (magyarul: a megszokott állapot felforgatása) kampányának részeként a márka olyan szervezeteket támogat, amik a nők egyenjogúságáért küzdenek. Ebbe a sorba illik bele az új kiszerelés.
Az M&M’S ezzel párhuzamosan egy felhívást is közzétett. Ebben arra biztatja a fogyasztókat, jelöljenek olyan elismerésre méltó hölgyeket a közvetlen környezetükből, akik képesek „a megszokott állapot felforgatása”. Ők nyilvános megjelenési lehetőséget kapnak majd az M&M’S platformjain, és 10 ezer dolláros (3,5 millió forintos) támogatásban is részesülnek. A nyerteseket március 8-án, a nemzetközi nőnapon hirdetik ki.
Címlapfotó: guibolduc / Unsplash