A Coca-Cola újra piacra dobja egyik legendás termékét
A Coca-Cola régi-új termékét a rajongók már nagyon várják, 120 országban fogják forgalmazni.
Nemrég írtunk róla, hogy a kóla körül problémák merültek fel az egyik alapanyag miatt. Ez azonban nem akadálya annak, hogy 2025-ben, több mint egy évtized után, a Coca-Cola felélessze egyik leghíresebb „termékét”. Az először 2011-ben elindított „Share a Coke”, vagyis „Oszd meg a kólád” kampány folytatásával a fiatalabb korosztályra szeretnének célozni. A kampány részeként, akárcsak akkor, most is keresztnevek kerülnek a csomagolásokra a cég jellegzetes betűkészletével.
Ezeket a kólákat több, mint 120 országban fogják árusítani. „Újratöltve visszatér az ikonikus kampány, ami azt a varázslatot ünnepli, amikor emberek kapcsolódnak egymáshoz” – idézi a New York Post a cég közleményét.
A Coca-Cola nem titkolt célja, hogy a digitalizált világban otthonosan mozgó Z generáció tagjaival megismertessék a személyes, fizikai interakciók örömét. Az üzenet „terjesztéséhez” a cég mindazonáltal természetesen a digitális vívmányokat is igénybe veszi.
Címlapfotó: Taras Chernus / Unsplash