Kedvenc sörünk új csomagolást kapott, ezt keressük a boltok polcán

2023. január 21.

Az egyik kedvenc sör a világon most korlátozott ideig különleges csomagolással vásárolható meg.

A dán sörgyártó óriáscég, a Carlsberg a január 22-én kezdődő kínai újévhez, vagyis a Nyúl évéhez igazodva limitált kiadású új csomagolást vezetett be. A dizájnt Feifei Ruan illusztrátor készítette – adta hírül a The Drinks Business. A nyulak mellett számos más állatfaj is szerepel a dobozokon. Többek között a szerencsét és boldogságot jelképező ponty, a tavaszt jelképező fecske és a harmóniát jelképező szitakötő. Aranyérméket és virágzó bazsarózsákat is beépítettek a mintába, ezek a jólét és az újrakezdés szimbólumai.

Ruan − akinek korábbi munkái között szerepelnek a Royal Salute Scotch Whisky, a Mercedes Benz és a Doctor Who tervei is – elmondta, „a szerencsehozó nyulak találkozása a kínai újév örömteli újraegyesülését jelképezi”.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Lifewelltraveller | Foodie (@lifewelltraveller) által megosztott bejegyzés

Arindam Varanasi, a Carlsberg ázsiai kereskedelmi vezetője a bemutató kapcsán a világban tapasztalható jelenségektől beszélt. Szerinte az elmúlt néhány évben felértékelődtek a barátok, a családtagok, a találkozások és úgy általában az egyszerű együttlétek megünneplése. A kampányt és a dizájnt holisztikusan vezették be a régióban, egyedi lehetőségeket kínálva vásárlóiknak és fogyasztóiknak.

A limitált szériás dobozok és palackok széles körben kaphatóak lesznek, valószínűleg Európa kínai üzleteibe is eljutnak. Szingapúrban és Malajziában csak a palackokon, Hongkongban pedig kizárólag a dobozokon lesz látható a nyulas illusztráció.

Nem az egyik kedvenc sör gyártását végző Carlsberg az egyetlen márka, ami a kínai újév alkalmából átszabta a csomagolást. A Johnnie Walker Blue Label is bemutatta a holdnaptárhoz kapcsolódó új dizájnját.

Címlapfotó: minimdesignco / Unsplash