Wossala Rozina lett a Gorenje magyar márkanagykövete
Wossala Rozina alig várja a közös új projekteket a Gorenjével.
A Gorenje bejelentette, hogy a népszerű és elismert séf, Wossala Rozina lett a cég magyarországi márkanagykövete. Az új partnerség az eddigi sikeres együttműködéseken alapul, melynek a márkanagykövetség egyfajta kiteljesedése, ezzel új színt hozva a márka kommunikációs stratégiájába.
Wossala Rozina ugyanis korábban már több alkalommal is dolgozott együtt a Gorenje csapatával. A közös munka során sikerült megvalósítani olyan kreatív projekteket, amelyek mind a közönség, mind a szakmai közvélemény elismerését kivívták. Az elkötelezett és innovatív munka, amelyet Rozina a gasztronómia terén végez, tökéletesen illeszkedik a Gorenje értékeihez és küldetéséhez. Utóbbi a kiváló minőségű, modern és felhasználóbarát háztartási gépek fejlesztésén alapul.
A Gorenje egy 1950-ben alapított, háztartási készülékeket gyártó szlovén vállalat, amely 2018 óta a kínai Hisense leányvállalata. A vállalat jelenleg a világ 160 országát szolgálja ki innovatív, energiahatékony és látványos tervezésű háztartási eszközeivel. A Gorenje alapértékei az egyszerűség, a működési hatékonyság, a hosszú élettartam és a fenntarthatóság. A Hisense csoport tagjaként a Gorenje egy olyan rendkívüli gyártóvá vált, amely a piacon egyedülálló módon egyszerre kínál szórakoztató elektronikai termékeket és háztartási eszközöket. 2022-ben a Gorenje Magyarország 31,5 milliárd forintos árbevétellel zárta az évet.
Már az őszi kampányban részt vesz Wossala Rozina
Az ősz folyamán a Gorenje új óriásplakát kampányában már Rozina arca köszön vissza, ez az első fontos állomása az együttműködésnek. A közös munka célja, hogy bemutassa, hogyan tudja egy profi séf a Gorenje termékeivel maximálisan kiaknázni a konyhai lehetőségeket. A két fél közötti együttműködés újabb mérföldköveként számos érdekes projekt és közös akció várható a közeljövőben.
„Rozina nemcsak kiváló szakmai tudásával és elkötelezettségével, hanem inspiráló személyiségével is hozzájárult ahhoz, hogy őt kérjük fel márkanagykövetünknek. Korábbi együttműködéseink során mindig is értékeltük Rozina kreativitását és szakértelmét. Ezek mostantól a márkánk hazai arculatát is formálják” – mondta Füle Norbert, a Gorenje Magyarország ügyvezető igazgatója.
“Ahhoz, hogy a főzéssel töltött időben sok örömet találjunk, szükség van olyan gépekre, eszközökre, amik a munkát könnyebbé és egyszerűbbé teszik. Azért is vállaltam örömmel ezt az együttműködést, mert korábban is szívesen használtam a Gorenje termékeit. Jó szívvel, hitelesen tudom ajánlani azokat másoknak is. Nagyon várom, hogy milyen projekteket találunk ki a Gorenje csapatával együtt és hozzuk ezekkel is közelebb a főzés örömét az emberekhez” – mondta Wossala Rozina.
A Gorenje bízik benne, hogy a közös kampányaik és projektjeik révén még több ember számára tudják bemutatni, hogy a Gorenje termékei hogyan járulhatnak hozzá a gasztronómia világához a mindennapi életben.
Címlapfotó: Gorenje