Régen robbant akkorát sör, mint most ez az újdonság!
Egy év alatt majdnem megháromszorozódott az eladási mennyiség.
A Tesco adott hírt arról, hogy az Egyesült Királyság legjelentősebb sörtrendje – legalábbis ami az ő eladásaikat illeti – az európai stílusú gyümölcsös söröké. A kategóriában az eladások egy év alatt 250 százalékkal nőttek.
Az üzletláncban a belga Fruli és a Bacchus Kriek pörög nagyon, de a brit Jubel is sikeres. A trend spanyol éllovasa azonban egyértelműen a Damm Lemon, amit sokan edzés utáni frissítőként fogyasztanak – olvasható a beerporn.hu oldalon.
Van, aki szerint ez a legnagyobb trend a sörszcénában, mióta másfél évtizeddel ezelőtt a kisüzemi sörtípusok (IPA, APA, stb.) kezdték diktálni a divatot. Meg is változtatták sokak számára a „sör ízének” fogalmát, amibe azóta az átlagfogyasztóknál is belefér a korábbinál határozottan gyümölcsösebb vonal.
Címlapfotó: Drew Farwell / Unsplash