Augusztusban visszatér az ital, amiből eddig 600 milliót adtak el világszerte
A cég a rajongói jelzések hatására döntött úgy, hogy augusztusban újra forgalomba hozza milliók kedvencét.
Bár a világ számos pontján még kánikula tombol, a Starbucks már javában készül az őszi szezonra. A kávézólánc hivatalosan is bejelentette, hogy idén augusztus 26-án tér vissza a legendás Pumpkin Spice Latte a kínálatába – olvasható a haszon.hu oldalán. A cikk emlékeztet rá, a dátum négy nappal későbbi, mint tavaly, hiszen akkor szeptemberben indulhatott a roham az üzletekbe. Ugyanakkor az is igaz, hogy a Starbucks most először rántotta le a leplet ilyen korán a termék érkezésétről – egy teljes hónappal a megjelenés előtt. Ennek fő oka, hogy a „pumpkin spice” kifejezésre irányuló Google-keresések száma idén már június közepén megugrott. Márpedig ez jellemzően csak júliusban szokott megtörténni. Úgy tűnik tehát, hogy a Starbucks-rajongók a szokásosnál is jobban ki vannak éhezve a sütőtökfűszeres termékre.
A Pumpkin Spice Latte amellett, hogy egy népszerű szezonális ital, egyben egy kulcsfontosságú üzleti fegyver is a Starbucks számára. Tavaly az összes eladás mintegy 10 százalékát tették ki az ehhez hasonló, időszakosan elérhető termékek. Az sem elhanyagolható, hogy 2003-ban bemutatott Pumpkin Spice Lattéból becslések szerint mostanáig 600 millió pohárral adtak el világszerte.
Címlapfotó: Luca Discenza / Unsplash